Reklamace

 

 

I přesto, že jsme přesvědčeni o vysoké kvalitě námi prodávaných vozů, tak s časem dochází u všech vozů k určitému stupni opotřebení, které zvyšuje riziko následného poškození. 

 

V případě reklamace zakoupeného vozu u společnosti GREGI s.r.o. se prosím obracejte přímo na naše reklamační oddělení, které vám pomůže s celým reklamačním postupem. K reklamaci prosím využijte email uvedené níže na této stránce. 


Kontaktní údaje:

 

 

 reklamace@gregi.cz

 

 

 

 

 

 

 

 

Postup při reklamaci:

 

1/ Reklamační formulář - vyplňte reklamační formulář a zašlete na uvedený email . Reklamační formulář si můžete stáhnout zde: REKLAMACNI-PROTOKOL-GREGI-AUTA.doc

 

2/ Domluvení termínu návštěvy - na základě zaslaného reklamačního formuláře vám zavoláme zpět a domluvíme s vámi termín vaší návštěvy.

 

3/ Přistavení vozidla - ve sjednaný termín návštěvy přistavte reklamované vozidlo do našeho autobazaru. Na setkání si sebou vezměte kupní smlouvu vozidla a zápis o technickém stavu

 

 

Vladimír
Ústí nad Labem

„Před cca 10 dny na ústecké pobočce prohlídka VW Lupo z webových stránek k mému překvapení vůz…“

Sylwia Szabóová
Luštěnice

„Koupila jsem v tomto bazaru zhruba před měsícem Mercedez Benz typ A. Autičko 18 leté bez jediné…“

Milan Uhřík
Česká Lípa

„Koupil jsem zde Wolkswagen golf 5 GTI a jsem velice spokojen.Vsem doporučuji.“

800 503 300
volejte ZDARMA
Ústí nad Labem
otevřeno
po - so 8:00 - 20:00
724 503 300
602 622 622
607 076 440
607 076 401
Praha - Čakovice
otevřeno
po - so 9:00 - 18:00