Reklamace

Reklamace

I přesto, že jsme přesvědčeni o vysoké kvalitě námi prodávaných vozů, tak s časem dochází u všech vozů k určitému stupni opotřebení, které zvyšuje riziko následného poškození. 

V případě reklamace zakoupeného vozu u společnosti GREGI s.r.o. se prosím obracejte přímo na naše reklamační oddělení, které vám pomůže s celým reklamačním postupem. K reklamaci prosím využijte email uvedené níže na této stránce. 

Kontaktní údaje:

Postup při reklamaci:

1/ Reklamační formulář – vyplňte reklamační formulář a zašlete na uvedený email . Reklamační formulář si můžete stáhnout zde: REKLAMACNI-PROTOKOL-GREGI-AUTA.doc

2/ Domluvení termínu návštěvy – na základě zaslaného reklamačního formuláře vám zavoláme zpět a domluvíme s vámi termín vaší návštěvy.

3/ Přistavení vozidla – ve sjednaný termín návštěvy přistavte reklamované vozidlo do našeho autobazaru. Na setkání si sebou vezměte kupní smlouvu vozidla a zápis o technickém stavu